Stykmat

Strona internetowa producenta części do sprzętu AGD była moim kolejnym wyzwaniem.

Do naszych zadań należało przygotowanie kompleksowego projektu graficznego wszystkich stron witryny.

Wszystkie pomysły zostały przełożone na ostateczną formę motywu współpracującego oczywiście z CMS WordPress.

Ta witryna, to kolejny przykład udowadniający, że WordPress to nie tylko oprogramowanie do prowadzenia bloga. Jest narzędziem, które w odpowiednich rękach i przy odpowiednim dostosowaniu będzie także dużą witryną firmową, czy produktową z zaawansowanymi mechanizmami zarządzania ofertą publikowaną w internecie.

W witrynie zostały zainstalowane mechanizmy wspierające integrację danych o produktach z mechanizmami Google. Dzięki temu użytkownik od razu w wynikach wyszukiwania otrzymuje informacje o produkcie, jego cenie, numerze SKU, i innych. Dodatkowo umieszczone zdjęcie produktu sprawia, że nasz snippet w wynikach wyszukiwania jest bardziej atrakcyjny. Zwiększenie atrakcyjności w wynikach wpływa pozytywnie na współczynnik klikalności CTR.

Niedawno witryna przeszła serwis techniczny, podczas którego zaktualizowałem oprogramowanie Core WordPressa, zainstalowanych wtyczek oraz skryptów. Wymieniłem także wysłużoną wtyczkę SEO na nowocześniejszą, pozwalającą na zarządzanie fragmentami rozszerzonymi wysyłanymi do wyszukiwarki Google.

Dzięki temu właściciel witryny może samodzielnie zgłaszać do Google takie informacje o produktach jak:

  • cena,
  • numer SKU,
  • markę (brand),
  • zdjęcie produktu,
  • promocje na produkt,
  • status dostępności produktu,
  • czy ocenę klientów.