Pozycjonowanie stron w Google

Docieraj do osób szukających Twojej oferty w wyszukiwarce stron internetowych Google.

Okno wyszukiwarki Google

Czy pozycjonowanie stron internetowych jest skuteczną metodą promocji w Internecie?

POZYCJONOWANIE
TO JEDNA Z NAJPOPULARNIEJSZYCH METOD
PROMOCJI STRONY W INTERNECIE

Prowadzisz biznes, masz stronę internetową i chcesz zaistnieć w sieci?
Rozpocznij pozycjonowanie aby efektywne i skuteczne promować swoją stronę www!

Pozycjonowanie to zestaw wielu kompleksowych działań mających na celu osiągnięcie i utrzymanie przez stronę internetową jak najwyższej pozycji w organicznych (naturalnych) wynikach wyszukiwania wyszukiwarki internetowej (np. Google Search) na trafnie dobrane, konkretne słowa kluczowe.

Oferuję pozycjonowanie serwisów internetowych dowolnego typu: stron firmowych, informacyjnych, sklepów internetowych, blogów, portali.

Zajmuję się pozycjonowaniem stron www firm działających na rynku krajowym oraz lokalnym, uczelni, szkół i instytucji oczekujących poprawy pozycji strony w wyszukiwarce Google. Zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania poprzez podniesienie jej pozycji, skutkuje wzrostem ilości odwiedzin, co przekłada się na rozwój biznesu.

Doświadczenie zdobywam nieustannie od 18 lat, zajmując się aktywnie pozycjonowaniem serwisów www. Opracowuję skuteczne rozwiązania, które aplikujemy do stron moich klientów zwiększając ruch, a tym samym szansę na pozyskanie klienta poszukującego oferowanych przez nich produktów i usług.

W zakresie usług oferuję:

  • profesjonalny dobór trafnych słów kluczowych – tak, aby strona odnotowywała jak największy ruch i poziom konwersji swoich produktów,
  • optymalizację strony internetowej – aby strona dobrze współpracowała z wyszukiwarką,
  • pozyskiwanie linków w sposób bezpieczny i tylko sprawdzonymi metodami,
  • stały monitoring słów kluczowych,
    Analizę zachowań konkurencji i stałe aktualizacje, które pozwolą zachować pozycje.
Infografika wyniki wyszukiwania w google

Jak pozycjonowanie generuje ruch!

Przekonaj się, że pozycjonowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie widoczności witryny w sieci Internet. Pozycjonowanie zwiększa ilość internautów odwiedzających witrynę oraz wpływa na inne aspekty obecności witryny w Internecie.

Poniżej wzrost odwiedzin na stronie jednego z moich klientów, wzrost liczby użytkowników witryny oraz stopień ich interakcji z treścią.

Pozycjonowanie wzrost ruchu z wyszukiwarki Google o 200 procent

KORZYŚCI Z POZYCJONOWANIA

Niski koszt dotarcia do klienta

Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej Google jest najtańszą formą promocji. Porównując ją z mediami tradycyjnymi taki jak gazeta, radio, telewizja, banery, ulotki otrzymujesz znacznie lepszy zwrot z inwestycji oraz współczynnik konwersji. Brak ograniczeń zasięgu powoduje, że do Twojej strony mają dostęp użytkownicy z dowolnego miejsca na ziemi, z najpopularniejszej strony internetowej na świecie: wyszukiwarki Google.

Większy ruch na stronie

Wysokie miejsca w rankingu wyników wyszukiwania przekładają się bezpośrednio na większą widoczność w Internecie, a tym samym na większą liczbę odwiedzin.

Większa konwersja

Zwiększenie pożądanych działań wykonanych przez internautę, który znalazł się na stronie internetowej za pośrednictwem wyszukiwarki, wynika wprost z trafnej odpowiedzi na jego potrzeby. Trafne słowa kluczowe sprawią, że na stronę trafią tylko użytkownicy zainteresowani ofertą, np. konkretnym produktem lub usługą. Strony będące wśród wyników wyszukiwania w Google, odpowiadających na konkretne zapytanie użytkownika, docierają do idealnej grupy docelowej, a odpowiadając skutecznie na potrzeby i oczekiwania użytkownika, mają szansę zmienić go w klienta.

Budowanie i wzmacnianie pozycji marki

Obecność w wynikach wyszukiwania Google, na ważne dla danej tematyki czy branży słowa kluczowe, buduje wizerunek firmy i zwiększa rozpoznawalność marki wśród klientów. Strona, która często pojawia się w wynikach wyszukiwania na różne frazy branżowe, jest lepiej zapamiętywana przez potencjalnych klientów. Klienci darzą większym zaufaniem firmy będące w wynikach wyszukiwania Google.

Dodatkowy ruch za darmo

W ramach pozycjonowania wykonywane jest wiele czynności, których efektem są dodatkowe wejścia użytkowników z wyszukiwarki, nie pochodzące z pozycjonowanych słów kluczowych. Jest to dodatkowa korzyść, za którą nie płacisz.

Możliwość analizy opłacalności

Analiza zachowań użytkowników pozyskanych z wyszukiwarki pozwoli zaplanować dalsze etapy rozwoju strony zgodnie z potrzebami twoich klientów. Pozwoli wyeliminować błędy i poprawić konwersję.

DLACZEGO JA?

Od ponad 18 lat zajmuję się projektowaniem, tworzeniem i pozycjonowaniem stron internetowych, zdobywając niezbędną wiedzę i doświadczenie. Pozycjonując stronę internetową pracuję w modelu Full Stack Developer – czyli potrafię i robię wszystko samodzielnie. Analizując serwis internetowy w jednym momencie wprowadzam modyfikacje w różnych jego elementach, bez potrzeby czekania na wykonanie danego zakresu prac przez specjalistę z innej dziedziny, np. programistę PHP, Front-End Developera, Analityka czy Pozycjonera SEO.