Wdrożenie Google Analytics 4 (GA4)

Ilustracja wektorowa statystyki strony internetowej

Google Analytics 4 (GA4)

Już niedługo Universal Analytics zostanie wycofane.

1 lipca 2023 r. standardowe usługi statystyk Universal Analytics przestaną przetwarzać nowe działania, a dane będą dostępne jeszcze tylko przez 6 miesięcy od zakończenia działania UA.

Zalecam już teraz wdrożenie Google Analytics GA4 aby:

  • nie utracić danych zebranych od dnia dzisiejszego do 1 lipca 2023 r.,
  • nie zaburzyć emisji reklam w Google Ads z powodu braku danych historycznych,
  • zminimalizować utratę danych o konwersjach kiedy użytkownik nie wyrazi zgody na pliki cookie.

Dodatkowo:

  • zyskać możliwość lepszego śledzenia zachowania użytkownika,
  • zyskać identyfikację użytkownika na podstawie nie tylko strony internetowej ale także aplikacji,
  • zyskać pełniejszy obraz customer experience,
  • zyskać większą dokładność danych dzięki braku próbkowania.

Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę wdrożenia Google Analytics 4 (GA4)

Pozwól, że przeanalizuję Twoją stronę i zaproponuję odpowiednie rozwiązanie najbardziej optymalne dla Ciebie.

Zwiększ efektywność
Twojej strony internetowej / sklepu internetowego
dzięki Google Analytics 4 (GA4)

Poznaj zachowanie użytkownika
na stronie internetowej

Zbadaj skuteczność
kampanii reklamowych

Poznaj efektywność
poszczególnych źródeł ruchu

Poznaj swoich użytkowników / klientów i ich zachowania w witrynie

Poznanie użytkowników strony internetowej i ich zachowania w witrynie to podstawa do budowania sprecyzowanej grupy docelowej.

Wiedza, skąd przychodzą do nas użytkownicy, na których zakładkach spędzają najwięcej czasu oraz jakie zdarzenia wykonują najczęściej, to fundamenty budowania skutecznej strony internetowej / sklepu internetowego.

Poznaj z jakich źródeł pochodzą użytkownicy Twojej witryny, jak ją obsługują i jak wchodzą z nią w interakcję.

Dowiedz się:

  • czego użytkownicy szukają w witrynie,
  • ile zapytań ofertowych pochodzi z danej strony w witrynie,
  • ile zapytań generuje każdy formularz na stronie,
  • którzy użytkownicy konwertują w zależności od pory dnia,
  • które produkty sprzedają się najlepiej i jakie są dobierane jako dodatkowe uzupełnienie koszyka,
  • które przyciski i okna otwierane są najczęściej,
  • jak wygląda przepływ użytkowników pomiędzy stronami witryny.

Posiadając takie dane, możesz tworzyć skuteczniejsze kreacje reklamowe i promocje, uwzględniające preferencje klientów.

Poznaj skuteczność reklam, które emitujesz w Internecie

Poznanie skuteczności kanałów, kampanii i kreacji reklam to podstawa do budowania skutecznych kampanii reklamowych w Internecie.

Maksymalizuj zyski inwestując w kanały reklamowe skutecznie pozyskujące użytkowników z Twojej grupy docelowej.

Dowiedz się:

  • jaka jest skuteczność kanałów reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, marketing szeptany i afiliacyjny, itd.),
  • jaka jest skuteczność kampanii reklamowych i jaki poziom konwersji generują,
  • jaka jest skuteczność kreacji reklamowych.

Dowiedz się jaką skuteczność mają poszczególne źródła ruchu w witrynie

Pozyskujesz użytkowników z ruchu organicznego, pozycjonowania i działań SEO, prowadzisz kampanie reklamowe w Google Ads, Facebook Ads bądź w innych systemach reklamowych, publikujesz reklamy na portalach branżowych i w mediach lokalnych, rozwijasz wizytówkę w Google Maps, prowadzisz aktywność w mediach społecznościowych i kanałach video, a może rozdajesz kupony i kody promocyjne?

Pomiar skuteczności źródeł pozyskania użytkowników pozwoli ocenić ich skuteczność.

Dowiedz się:

  • które źródło generuje największy ruch, 
  • które źródło ruchu powoduje najwięcej konwersji i realizacji celów,
  • które źródło ruchu pozyskuje najwięcej użytkowników z Twojej grupy docelowej,
  • z którego źródła ruchu pochodzą najbardziej zaangażowani użytkownicy Twojej witryny.

Cennik wdrożenia
Google Analytics 4 (GA4)

Koszt instalacji usługi Google Analytics 4 (GA4) zależy od oprogramowania strony internetowej / sklepu internetowego i sposobu wdrożenia śledzenia. Poniższy cennik prezentuje pakiety wdrożenia GA4.

Wybierz pakiet wdrożeniowy, a jeśli masz wątpliwości, którą opcję wybrać, jakie koszty będą w Twoim konkretnym przypadku – zapytaj mnie poprzez formularz kontaktowy.

SILVER

250
  • Uruchomienie nowej usługi GA4
  • Instalacja kodu śledzenia za pośrednictwem Google Tag Manager (GTM)
  • Instalacja i/lub połączenie z Google Search Console
  • Włączenie pomiaru zaawansowanego
  • Wydłużenie czasu przechowywania danych
  • Włączenie Google Signals

GOLD

450
  • Usługi z pakietu SILVER
  • Przeniesienie bieżącej konfiguracji z Google Universal Analytics (UA)
  • Przeniesienie / utworzenie grup odbiorców
  • Utworzenie dodatkowych zdarzeń / konwersji w nowej usłudze GA4 na potrzeby raportowania
  • Połączenie z Google Ads
  • Dodanie podstawowych raportów do karty eksplorowanie

PLATINUM

1.400
  • Usługi z pakietu SILVER
  • Usługi z pakietu GOLD
  • Enhanced eCommerce
  • Wdrożenie GA4 oraz dostosowanie strony internetowej zgodnie Cookie Consent Mode (Tryb Uzyskiwania Zgody)

Cena zawiera 23% podatku VAT.

Ile kosztuje wdrożenie Google Analytics 4 (GA4)?

Cena instalacji i wdrożenia Google Analytics 4 (GA4) zaczyna się od 250 zł z VAT

Opłata za wdrożenie Google Analytics 4 (GA4) jest jednorazowa.

W przypadku bardzo rozbudowanych stron internetowych, koszt wdrożenia może ulec zmianie. Wyślij zapytanie przez formularz aby uzyskać szczegółową ofertę dla Twojej strony internetowej.

Jak długo trwa wdrożenie?

Wdrożenie Google Analytics trwa zazwyczaj od 2 do 5 dni roboczych.

Czas wdrożenia zależy od poziomu skomplikowania oprogramowania strony internetowej, ilości zainstalowanych skryptów marketingowych oraz ilości zmian koniecznych do wykonania w systemach analitycznych i reklamowych.

Ile wynosi abonament na Google Analytics?

Google Analytics jest usługą bezpłatną.

Dlaczego warto wdrożyć Google Analytics 4 (GA4) już teraz?

Rekomenduję wdrożenie Google Analytics 4 już teraz, po to aby historia zebranych danych była jak najdłuższa zanim nastąpi całkowite przejście na GA4.

Od dni 1 lipca 2023 Google przestanie wspierać dotychczasową wersję Analytics Universal, a dane z tej usługi będą dostępne tylko przez kilka miesięcy. 

Jeśli wdrożenie GA4 nastąpi później niż w czerwcu 2022, nie będzie możliwości porównania zebranych najnowszych danych statystycznych z danymi historycznymi sprzed roku.