Optymalizacja stron internetowych SEO

Uzyskaj długoterminowe wyniki dla swojej firmy dzięki silnej obecności online.

Okno przeglądarki stron internetowych

Optymalizacja SEO poprawia strukturę strony i przyspiesza pojawienie się jej na zadowalających pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania w Google.

Bardzo ważne abyś wiedział, że optymalizacja stron internetowych (SEO) nie jest tym samym co pozycjonowanie! Wspomaga pozycjonowanie, ale go nie zastępuje.

Skrót SEO pochodzi z języka angielskiego i oznacza Search Engine Optimization, czyli optymalizację wielu różnych aspektów witryny internetowej, aby spełniała wymogi wyszukiwarki i dzięki temu generowała jak największą liczbę odwiedzających pochodzących z organicznych wyników wyszukiwania wyszukiwarki stron internetowych, np. z Google Search.

Dostosowanie do wymagań wyszukiwarki generuje większą liczbę odwiedzających z organicznych wyników wyszukiwania.

Optymalizacja jest jednym z kluczowych elementów pozycjonowania, ale może stanowić także niezależne odrębne działanie mające na celu poprawę współpracy serwisu internetowego z wyszukiwarką, czyli zbiór stron w ramach jednej domeny. Algorytmy Google oceniają wiele parametrów strony www i na tej podstawie ustalają ranking w wynikach wyszukiwania.

Spełnienie wskazówek jakościowych dotyczących technicznych aspektów współpracy z wyszukiwarką ułatwia robotowi wyszukiwarki odnalezienie i indeksowanie strony.

Infografika wyniki wyszukiwania w google

Korzyści z optymalizacji SEO strony internetowej

Pozytywne efekty usługi optymalizacji i dostosowania do wymogów wyszukiwarki są szybko zauważalne i mają długotrwały charakter. Optymalizacja dla słów kluczowych o mniejszej konkurencyjności zapewnia dobrą widoczność serwisu w wyszukiwarkach.

To przekłada się na:

  • zwiększenie liczby odwiedzin,
  • pozyskanie nowych klientów,
  • zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarkach.
Przykład wzrostu odwiedzin strony po optymalizacji SEO

Zwiększona widoczność

Strona będzie bardziej widoczna dla ponad 87% Polskich internautów, bo właśnie taki odsetek użytkowników Internetu w naszym kraju używa wyszukiwarki Google Search aby odnaleźć interesujące ich treści, produkty i usługi.

Wpływ na pozycje

Optymalizacja ma bezpośredni wpływ na pozycje, jakie będzie zajmowała strona w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki. Dobrze zoptymalizowany serwis, mała wizytówka firmowa, czy sklep internetowy, dzięki wyższym pozycjom, będzie generował większy ruch przy takich samych nakładach na pozycjonowanie.

Obniżenie kosztów promocji

Serwis internetowy wysokiej jakości to gwarancja maksymalnego obniżenia kosztów późniejszych działań pozycjonowania, SEO i SEM.

Jeśli emitujesz reklamy w Google Ads (Adwords), poprawny technicznie i zoptymalizowany serwis internetowy pozwali uzyskać niższe stawki za kliknięcie (CPC – Cost Per Click), co przekłada się na zmniejszenie kosztu emisji reklam (jeśli są emitowane).

Poprawa jakości odwiedzin

Zoptymalizowana strona www jest szybciej indeksowana przez roboty Google, ma wyższy wskaźnik reputacji w wyszukiwarce, co przekłada się na zwiększenie ilości odwiedzin i poprawę jakości ruchu.

Większa satysfakcja użytkowników

Użytkownicy szybciej docierają do treści, produktów i usług, których szukali. Zatem szybciej rozwiązują swoje problemy co przekłada się na wzrost satysfakcji.

Profesjonalny wizerunek i wiarygodność

Pozwól się odnaleźć swoim przyszłym klientom, zbuduj świadomość marki. Strona www dobrze współpracująca z Google buduje profesjonalny i wiarygodny wizerunek firmy. Klienci darzą większą wiarygodnością firmy będące w wynikach wyszukiwania Google.

DLACZEGO JA?

Zajmuję się optymalizacją stron www przedsiębiorstw działających na rynku krajowym oraz firm lokalnych, uczelni, szkół i instytucji oczekujących poprawy widoczności strony w wyszukiwarce Google.

Doświadczenie zdobywam nieustannie od 18 lat, zajmując się aktywnie pozycjonowaniem serwisów WWW. Opracowuję skuteczne rozwiązania, które aplikuję do stron moich Klientów zwiększając ruch, a tym samym szansę na pozyskanie Klienta poszukującego oferowanych przez nich produktów i usług.

Zajmuję się projektowaniem, tworzeniem i pozycjonowaniem stron internetowych, zdobywając niezbędną wiedzę i doświadczenie. Optymalizując stronę internetową pracuję w modelu Full Stack Developer – czyli potrafię i robię wszystko samodzielnie. Analizując serwis internetowy w jednym momencie wprowadzam modyfikacje w różnych jego elementach, bez potrzeby czekania na wykonanie danego zakresu prac przez specjalistę z innej dziedziny, np. programistę PHP, Front-End Developera, Analityka czy Pozycjonera SEO.